Shaklee supplements

Shaklee supplements
SHAKLEE SUPPLEMENTS

Saturday 23 January 2016

Introducing : beau.byfyza ~ a new fashion style

Assalamualaikum w.b.t

Remember from previous entry I did mentioned about my last agenda. Remember? Okey, meh nak cite. Last week kan aku ada aktiviti dengan fiza  So, on last sunday, four of us (Fiza, Anis, Dyla dan aku) bergerak la kami ke satu tempat. We're so excited! Subuh-subuh lagi aku dan Fiza dah bangun (kalau you all ingat aku spend overnight rumah Fiza). Lepas tu we all siap2 untuk agenda kami hari tu and and...the best part was Fiza make upkan aku. Ni kira first time la aku make up. Aku ni mana la reti main make up apa semua tu. Cukup pakai cream, mascara dengan lipstick. Haa dah.
Lebih kurang pukul 9 lebih macam tu aku dengan fiza sampai kat our meeting point. Tunggu budak 2 orang tu sampai aku dengan fiza cari tempat mana yang strategik. Lawa untuk gambar nanti. Lighting kena nampak cantik, sudut untuk posing mesti ada, angle untuk shoot pun mesti kena. Semua kami timbang tebalik before pilih lokasi tu. Penting beb untuk gambar cantik tau.
Projek ni dibuat khas untuk penggemar pakaian yang simple and elegance even me personally loves this collection pretty much. Linen top and pareo skirt are very well match each other yet pretty to get style separately. Nama dia linen top sebab baju ni dibuat menggunakan kain linen yang berkualiti. Sangat best dan selesa dipakai. Pareo skirt pula dari kain dull satin. Very flowy when wearing it. Just nice.
You all boleh choose nak pakai linen top dengan jeans ke. Bagi aku, aku match kan linen top dengan jeans bila nak nampak casual. Biasanya untuk keluar jenjalan hari2 biasa aku suka match dengan jeans. Untuk pergi majlis kenduri ke apa aku suka gayakan linen top sekali dengan pareo skirt. Sebab nampak sweet, simple and elegance. Ni cadangan fashion dari admatiza ya..*blinking eyes. Tak kisah you all nak match dengan apa pun dengan kain batik ke dengan seluar tido ke. Semua nampak cantik. Jangan risau. Weee
So, let's check it out!

beau.byfyza 











Cantik kan? I just love this collection to bits. Linen top comes with 5 colors: (Free size, boleh fit from xs-xl)
  • Light green
  • Vanilla cream
  • Soft purple
  • Ocean blue
  • Navy blue
And pareo skirt also comes with 5 colours:
  • Gold
  • Pink
  • Grey
  • Maroon
  • Cream
You all boleh mix and match all these colours. Nothing go wrong with any colours. Trust me! 
Aku dah siap2 booking untuk tambah koleksi dalam wardrobe. Because this one is simply must have outfit for any women. Showed to my mum and she approved.Haha..
You all boleh usha koleksi ni kat instagram. Type @beau.byfyza and follow untuk dapatkan latest update. Apa-apa nanti jemput la tengok. Berminat nak tempah boleh whatsapp nombor ni 013-5990626 plus owner dia sangat peramah tau. Happy shopping guys!

In casual look. Match with your favourite jeans during your day out girls!


Back to cerita aku pulak. Dah siap photoshoot semua kami bergerak cari makan. Kami pilih boat noodles kat empire damansara. 



Sedap kuih ni. Nama apa dah aku tak ingat tapi dia rasa macam ala-ala kuih tepung pelita

Yang ni everyone's favourite. macam kangkung goreng tepung kot aku rasa. Crispy dan sedap. Recommended.

Aku suka makan sini sebab makanan dia tak buat aku kenyang sangat. So selesa untuk makan banyak. Gambar semua main snap je sebab lapar tak menahan. Makanan sampai je tangan semua orang bersimpang siur. Sekejap je dah licin. Nampak tak tahap lapar dia macam mana? hehe..  

Toodles!




No comments:

Post a Comment