Shaklee supplements

Shaklee supplements
SHAKLEE SUPPLEMENTS

Tuesday 11 July 2017

KULIT CANTIK DAN SIHAT SECARA ORGANIK (SET KECANTIKKAN SHAKLEE)

Assalamualaikum w.b.t


Idaman setiap wanita nak kulit yang cantik, sihat dan berseri. Tapi you all tahu tak apa yang sebenarnya penyumbang kepada kulit yang sihat dan cantik? Apa tips dia?
Yang paling penting sekali sudah tentunya pengambilan air masak dalam diet harian. Sangat-sangat penting. Nak kulit cantik dan kesihatan pun terjaga pastikan you all rajin dan banyakkan minum air masak. Air masak tau. Based on researched, tubuh manusia sekurang-kurangnya memerlukan air sebanyak 8 gelas sehari iaitu bersamaan dengan 2-3 liters bergantung kepada berat tubuh badan anda.

Itu pasal pengambilan air untuk tubuh badan. Tapi sebenarnya makanan tambahan juga menyumbang kepada kesihatan tubuh badan. Banyak lambakan supplement di pasaran sekarang ni. Tunggu nak pilih beli makan je. Macam saya, buat survey dulu nak cari vitamin supplements terbaik untuk diconsume. Alhamdulillah ditemukan dengan produk shaklee. Terus jauh cinta. 


Kenapa jatuh cinta?


Sebab shaklee adalah produk organik. Selamat dan halal. Walaupun Shaklee ni adalah brand dari US, dikilangkan dan semua bahan mentah yang digunakan dari sana shaklee mendapat sijil pengiktirafan halal dari ISA (Islamic services of America). Jadi shaklee halal dan selamat sebab ianya tanpa sebarang bahan kimia. 


Kalau you all perasan kenapa dalam botol vitamin shaklee langsung tiada silica gel? Silica gel ni digunakan untuk menyerap wap air yang boleh menyebabkan terjadinya pertumbuhan kulat. Kalau you all jumpa vitamin di pasaran yang ada silica gel dalam botol meaning vitamin tu adalah sintetik. Yes, sintetik sebab silica gel diperlukan untuk menyerap wap air yang boleh merosakkan keadaan asal vitamin sintetik tersebut. 


Haa, kat sini kita dah tau. Vitamin shaklee ni adalah organik dan semulajadi. Tiada sebarang perisa, pewarna dan bahan pengawet.


Untuk dapatkan kulit cerah berseri dan sihat, boleh cuba set kecantikkan shaklee. Set ni ada ESP, VITA C SUSTAINED RELEASE dan VITA E COMPLEX.

VITA C SUSTAINED RELEASE
🌼merangsang pembentukan semulajadi untuk awet muda
🌼kulit lebih anjal dan tegang
🌼mencerahkan kulit
🌼menyekat pembentukan pigmen jeragat
🌼kulit jadi lebih bersinar dan gebu
🌼sebagai ketahanan badan (antibodi)

VITA E COMPLEX
🌼sebagai antioksidan dan anti penuaan
🌼mengurangkan garis kedutan dan halus pada kulit
🌼merawat parut jerawat dan parut lain
🌼memulihkan tekstur kulit dan tona kulit lebih sekata
🌼melawan radikal bebas yang merosakkan kulit

ESP
🌼membekalkan tenaga
🌼sumber protein untuk mencantikkan kulit
🌼memudarkan parut
🌼melembapkan kulit,menggebukan kulit dan kulit lebih berseri
🌼menganjalkan payudara
🌼baik untuk kesihatan jantung dan prostat

Apa tunggu lagi?nak dapat kulit cantik tak?Cuba la. Saya pun dah jatuh cinta dengan set ni. Memang terbaik.





Admatiza Suhaimi
019-9237412
Your trusted SID

Facebook: https://www.facebook.com/admatiza.suhaimi

Instagram: https://www.instagram.com/asbeauty_wellness/?hl=en


#shaklee #shakleeselangor #shakleekualalumpur #shakleebangsar #shakleepetalingjaya #shakleeshahalam #shakleekotadamansara #sayajualshaklee #esp #vitaminc #vitamine #shakleeeffect #pengedarsahshaklee




No comments:

Post a Comment